dimarts, 8 de novembre del 2016

NADAL - Mola - Sento que arriba


CANÇÓ: Heroes
AUTORS: Anton Malmberg Hård af Segerstad, Joy Deb i Linnea Deb
INTÈRPRET: Måns Zelmerlöw


Sento que arriba
(Heroes, Måns Zelmerlöw)


Obriu els ulls,
obriu les mans,
obriu el cor.
Ja és Nadal!
Quina alegria!

Sentiu el fred,
ja fet caliu,
que vora el foc
tot és més viu
amb la família.

Penseu quin gran regal
és tenir temps
per ser tots junts
vora la llar.
Són uns grans dies!

És un moment
de reunió,
de veure els nens
plens d’il·lusió.


Ja sento que arriba el Nadal.

Somric quan veig somriure al meu voltant.

TORNADA x2:
Ja sento que arriba el Nadal
 jo(uouo), jo(uouo)
somric quan veig somriure al meu voltant.
I jo(uouo), jo(uouo)


[Repetim estrofes 1 a 4]
Ja sento que arriba el Nadal
I jo(uouo), jo(uouo)
somric quan veig somriure al meu voltant.
I jo(uouo), jo(uouo)

Sento que arriba!

PONT:
Fora mals, fora rancors.
Que ara és el moment dels petons.

Obriu els ulls,
obriu les mans,
obriu el cor.
Ja és Nadal!
Quina alegria!


Ja sento que arriba el Nadal
I jo(uouo), jo(uouo)
somric quan veig somriure al meu voltant.
I jo(uouo), jo(uouo)

2 VEUS:
1ª – TORNADA
2ª – PONT

Sento que arriba!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

El teu comentari serà revisat
abans d'aparèixer publicat.
Rodolí!!